Ik ben zzp'er
Ik heb een opdracht bij Waterschapsbedrijf Limburg, hoe kan ik mijn opdracht bij Magnit aanmelden?
U kunt uw opdracht middels het aanmeldformulier aanmelden. Magnit zal vervolgens contact opnemen met Waterschapsbedrijf Limburg en het contractuele proces in gang zetten.
Waar kan ik mijn gewerkte uren en declaraties invullen?
U kunt met uw inloggegevens inloggen op het Magnit systeem. In het systeem gaat u naar Urenstaten. Hier kunt u een nieuwe urenstaat aanmaken voor de betreffende week. Hier kunt u uw gewerkte uren invullen. Onderaan de urenstaat heeft u de mogelijkheid om declaraties toe te voegen.
Bent u klaar met het invoeren van uw uren? Via de knop Indienen ter accordering dient u de urenstaat in bij uw opdrachtgever.
Ik kan geen urenstaten invullen. Wat nu?
Het kan zijn dat er een document in uw Digitaal dossier open staat er accordering. Dit kunt u controleren door in te loggen op het Magnit systeem en op het hoofdscherm onder het kopje Digitaal dossier te kijken. Hier ziet u welke documenten nog door u geaccordeerd moeten worden.
Kunt u nog steeds geen urenstaten invullen? Neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen uitzoeken wat het probleem is.
Ik wil een reeds ingediende urenstaat corrigeren, is dat mogelijk?
Ja, elke urenstaat kan op ieder gewenst moment aangepast en opnieuw ingediend worden. U kunt in het Magnit systeem de betreffende urenstaat openen en klik op Wijzigen. Nadat u de urenstaat hebt aangepast, kunt u deze opnieuw indienen met de knop Indienen ter accordering.
Hoe kan ik zien wat de status is van mijn ingediende urenstaten / declaraties?
U kunt de status van uw ingediende urenstaten / declaraties zien in het Magnit systeem onder Urenstaten. In de kolom ‘status’ ziet u de status van de urenstaten.
Uw urenstaat kan de volgende status hebben:
- Concept = De urenstaat is opgeslagen maar nog niet ingediend ter accordering
- Verzonden naar manager = De urenstaat is ingediend ter accordering en verstuurd naar uw manager
- Verzonden naar leverancier = De manager heeft de urenstaat geaccordeerd en de urenstaat zal door Magnit op een betalingsvoorstel gezet worden.
Wanneer ontvang ik een betalingsvoorstel?
Magnit zet per 4-wekelijkse periode een betalingsvoorstel voor u klaar, indien de urenstaten van uw lopende inzetten de status ‘Verwerkt door leverancier’ hebben. De contractueel overeengekomen betalingstermijn gaat in vanaf de datum dat het betalingsvoorstel door u als E-factuur bij Magnit wordt ingediend. U ontvangt het betalingsvoorstel op de donderdag na afloop van de 4-wekelijkse facturatieperiode.
Periodeoverzicht | |
---|---|
Periode | Staat klaar vanaf |
Week 1 t/m 4 | 1 februari 2018 |
Week 5 t/m 8 | 1 maart 2018 |
Week 9 t/m 12 | 29 maart 2018 |
Week 13 t/m 16 | 26 april 2018 |
Week 17 t/m 20 | 24 mei 2018 |
Week 21 t/m 24 | 21 juni 2018 |
Week 25 t/m 28 | 19 juli 2018 |
Week 29 t/m 32 | 16 augustus 2018 |
Week 33 t/m 36 | 13 september 2018 |
Week 37 t/m 40 | 11 oktober 2018 |
Week 41 t/m 44 | 8 november 2018 |
Week 45 t/m 48 | 6 december 2018 |
Week 49 t/m 52 | 3 januari 2019 |
Ik heb een betalingsvoorstel ontvangen. Hoe kan ik deze indienen?
U kunt met uw inloggegevens inloggen op het Magnit systeem. Als u ingelogd bent, gaat u naar Facturen . Als u de betreffende factuur opent, dan kunt u via de knop Wijzigen een eigen factuurnummer toevoegen.
Als de factuur is voorzien van het juiste factuurnummer, kunt u de factuur indienen door op Opslaan en Indienen te klikken. Zodra de factuur de status ‘Ingediend ter goedkeuring’ heeft, is de factuur bij Magnit aangekomen. Vanaf dat moment gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in.
Ik wil aanvragen ontvangen van Magnit. Waar kan ik mijzelf registeren?
Heeft u nog geen inloggegevens voor het Magnit systeem? Dan kunt u uzelf registreren via het inschrijfformulier. Na verificatie ontvangt u uw inloggegevens per e-mail.
U ontvangt aanvragen per e-mail wanneer er door een klant een aanvraag wordt geplaatst op een door u aangevinkt segment.
Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem? Dan kunt u in het Magnit systeem aangeven op welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen. Ga daarvoor naar 'Mijn profiel' en klik op de knop 'Segmentinschrijvingen wijzigen'.
Ik wil mij registeren voor het ontvangen van aanvragen bij Magnit, maar krijg de melding dat het KvK nummer al bestaat. Hoe los ik dit op?
Als uw KvK nummer al bij ons bekend is, dan kan het zijn dat u al geregistreerd staat bij Magnit. Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem (bijvoorbeeld omdat u een lopende opdracht heeft bij één van onze klanten)? Dan kunt u met uw huidige gegevens inloggen en aangeven voor welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen.
Wanneer u uw inloggegevens niet meer weet kunt u uw inlognaam of wachtwoord opnieuw opvragen.
Als u nog geen inloggegevens heeft voor het Magnit systeem en registeren lukt niet, neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar de oorzaak en het voor u oplossen.
Waar kan ik de Modelovereenkomst van Waterschapsbedrijf Limburg inzien?
U kunt hier de laatste versie van de Modelovereenkomst Magnit van Waterschapsbedrijf Limburg inzien.
Waar kan ik mijn Overeenkomst van Opdracht en Werkopdracht inzien?
U kunt in het Magnit systeem uw Overeenkomst van Opdracht en de Werkopdracht inzien. Log in en ga naar Opdrachten in het hoofdmenu. Open de betreffende opdracht, u vindt de documenten onder het kopje Digitaal Dossier.